Świat 1
Świat 5
Świat 40
Świat 81
Świat 90
Świat 93
Świat 94
Świat 95
Świat 96
Świat 97
Świat 98
Świat 99
Świat 100
Świat 101
Świat 102
Świat 103
Świat 104
Świat 105
Świat 106
Świat 107
Świat 108
Świat 109
Świat 110
Świat 111
Świat 112
Szybkie
Arkadia
Arkadia 2
Arkadia 3

Ustawienia świata Świat 112

» Dostęp gościnny » Statystyki

Ustawienia
Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (na podstawie czasu i punktów)
Reguła zagrody Nieaktywne
Obrona gruntowa 20
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 3000 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 Minut
Czas przerwania dla kupca 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 7 Dni
Maksymalny stosunek atakujących do obrońców 10 : 1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Jednostki
Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone
Chłop Aktywne
Szlachcic
Rosnące ceny szlachciców Złote monety
Maksymalny zasięg szlachcica 200 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1
Konfiguracja
Limit członków plemienia 80
Ranking pokonanych przeciwników Aktywne, wg liczby punktów
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenie stałego zastępstwa Ograniczenia, poczynając od ponad 60 dni aktywnego zastępstwa, w przeciągu ostatnich 120 dni.
Wolny handel nieaktywne
Wybór kierunku Aktywne
Warunki zwycięstwa Po 180 dniach plemię musi posiadać minimum 65% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 2016-12-15
Wersja 32014 8.69

Przegląd jednostek


Jednostka Siła napadu Obrona ogólnie Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko łucznikom Prędkość Łup
Pikinier 503010 1 10 15 45 20 18 25
Miecznik 303070 1 25 50 15 40 22 15
Topornik 603040 1 40 10 5 10 18 10
Łucznik 1003060 1 15 50 40 5 18 10
Zwiadowca 505020 2 0 2 1 2 9 0
Lekki kawalerzysta 125100250 4 130 30 40 30 10 80
Łucznik na koniu 250100150 5 120 40 30 50 10 50
Ciężki kawalerzysta 200150600 6 150 200 80 180 11 50
Taran 300200200 5 2 20 50 20 30 0
Katapulta 320400100 8 100 100 50 100 30 0
Rycerz 202040 10 150 250 400 150 10 100
Szlachcic 400005000050000 100 30 100 50 100 35 0
Chłop 000 0 - 15 45 25 - -

SymbolZnaczenie Wyjaśnienie
Siła napadu Siła napadu to po prostu waleczność danej jednostki w napadzie.
Obrona ogólnie Obrona ogólna informuje, jak dobrze radzi sobie dana jednostka w obronie przeciwko piechocie.
Obrona przeciwko kawalerii Obrona przeciwko kawalerzystom informuje, jak mocna jest siła obrony danej jednostki przeciw kawalerii.
Obrona przeciwko łucznikom Obrona przeciw łucznikom przedstawia wartość waleczności danej jednostki w obronie przeciwko napadowi łuczników.
Prędkość Prędkość mierzona jest w minutach, które dana jednostka potrzebuje na przebycie jednego pola.
Łup Wartość łupu informuje o tym, ile surowców może unieść dana jednostka.

© 2003 - 2017 InnoGames GmbH · Kontakt · Ochrona prywatności · OWH · RSS