Świat 112 Ustawienia

Prędkość gry 1
Prędkość jednostek 1
Burzenie budynków Aktywne
Morale Aktywne (na podstawie czasu i punktów)
milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System badań Prosty (niezbadane / zbadane)
Kościół Aktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 3000 punktów)
Osady koczownicze ulepszone osady koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla kupca 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona dla nowych graczy 7 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 10:1 przez pierwsze 60 dni
Flagi Aktywne
Farmienie Aktywne

Jednostki

Łucznicy Aktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską.
Rycerz Aktywne, umiejętności mogą być podnoszone.
Chłop Aktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 200 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 1

Konfiguracja

Limit członków plemienia 80
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 60 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 120 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Możliwość wyboru kierunku startu Aktywne
Warunki zwycięstwa Po 180 dniach plemię musi posiadać minimum 65% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 15.12.16 10:00